خواب و استراحت کافی هم اثرداره
ماالشعیر. شیر. رازیانه. عرق یونجه. قطره شیرافزا. آبگوشت. سبزی. جو. برنج. ایناهمه شیر زیاد میکنه.مایعات
اصلا برات مهم نباشه اگ سیرش نمیکنه شیرخشک بده چی مهم تر از روان خودتو بچه ات؟
ببین راحت بگیر قدیمیا یادشون رفته شیر نداشتن احمقا شیر گاو میدادن معده بچه رو داغون میکردن حالا دایه مهربونتر از مادر میشن برا آدم!! استرس بگیری بخاطر مردم؟! تو تلاشتو بکن همین چیزایی که مامان علیرضا گفت عالین به علاوه شیره و ارده و خرما... آروم باش بچتم مک میزنه شیرت میاد نگران نباش تهش نشد شیر خشک میدی به هیچکسم هیچ ربطی نداره
آب هویج وسوپ ودمنوش وشیر افزا و رازیانه بخور
پودر گالاکتومید بگیر بخور خیلی تاثیر داره
بچت گرسنگی بمشه که شما حرف مردم و نشنوی 😣
دهن مردم همیشه بازه
پودر گالاکتومید خیلی خوبه هر شب با یه لیوان شیر بخور
کلا مایعات زیاد بخور
اگه خوب وزن میگیره که شیرت اوکی هست
حرف مردم مهم نیست....
هرچی بچه میک بزنه شیر بیشتری تولید میشه. استرس هم باعث کم شدن شیر میشه. این موارد رعایت کن انشالا جواب میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.