من دیابت دارم فقط هفته ای یکبار میرم نوار قلب که خداروشکر خوب بوده و نیاز به سونو نشد
من دوقلو دارم تو هفته های آخر
واسه کسایی ک حرکت های جنین کم شده باشه
برای همه بایدحداقل یکبار انجام بشه و اگر مشکلی باشه چند مرتبه میگیرن
من دیابت دارم و هفته ای یکبار سونو بیوفیزیکال میرم
من مشکلی نداشتم ولی واسم نوشته
سونو بیوفیزیکال معمولا برا اونایی مینویسن کحرکت جنینشون خوب نیست یا ان اس تیشون خوب نبوده
برا همه
ولی خانمهایی ک قند بالا دارن
یا بچه هاشون ریزه بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.