۲ پاسخ

ببرش دکتر سرخود کاری نکنی

هیج دارویی نمیتونی بدی
فقط تند تند بینیش رو تمیز کن
قطره یا اسپرین سدیم کلراید بزن تو بینیش

سوال های مرتبط

مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی