۱۰ پاسخ

هزینه بیمارستانت چقد میشه قائم؟

بچه توام سفالیکه دیگه اره؟
ب طوبی چجوری بگم سزارین میخام!
چون برا منم سفالیکع
خونواده شوهرمم میگن سفالیک باشع طبیعی دنیا بیار😑😑😑😑منم اصلا فوبیا طبیعی دارم
چجوری با طوبی حرف بزنم! اینا انقد پرروعن میان با دکترمم حرف میزنن
دکترم ک دروغ نمیگه بهشون 🤣

خودت ازش خواستی ۳۸ هفته و ۴ روزگی بردارع نینیو؟
بمن گفت ی هفته مونده ب تایم زایمانتون برمیدارم من معمولا🤔

منم دوم سزارین دارم انشالله 😅

خوش بحالت کی بشه منم برسم ب این روز😍😍
بسلامتی بدنیا بیاد انشالا

انشاالله به سلامتی بغلش بگیری عزیزم

ب سلامتی عزیزم پول دادی نامه داد

منم یکشنبه نیرم ایشالا🥰

عزیزم چند هفته میشی

آخی به سلامتی و دل خوش
خیلی التماس دعا

سوال های مرتبط