۶ پاسخ

منم اینطوری بودم به شدتتتتتت لخته خون میومد ازبدنم انگار سرگاو بریده باشن رفتم قرص داد ده روز ه خوب شدم

منم خونریزی دارم نباید لکه بشه حالا دیگه ؟؟

طبیعیه من که دوماه نیم همونجوری خونریزی داشتم

نه. طبیعیه من نزدیک ۲ماه پاك شدم

احتمالا پریود شدی برو دکتر قرص میده خوب میشی

منم همچنان خونریزی دارم

سوال های مرتبط