منم اینطوری بودم به شدتتتتتت لخته خون میومد ازبدنم انگار سرگاو بریده باشن رفتم قرص داد ده روز ه خوب شدم
منم خونریزی دارم نباید لکه بشه حالا دیگه ؟؟
طبیعیه من که دوماه نیم همونجوری خونریزی داشتم
نه. طبیعیه من نزدیک ۲ماه پاك شدم
احتمالا پریود شدی برو دکتر قرص میده خوب میشی
منم همچنان خونریزی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.