دوستان کمردرد پریودی که کم میگیره ول میکنه تو هفته من طبیعیه؟

۲ پاسخ

اره رحمت داره برای نی نی جا باز میکنه

هر دردی که با استراحت خوب بشه روند افزایشی نداشته باشه لکه بینی و آبریزش نداشته باشی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا ۹ ماهگی