۴ پاسخ

ارههه

منم خیلی وقته حس میکنم و میترسیدم ولی بهداشت گفت خوبه بخاطر ریه اشه

از چند هفته حس میشه ؟

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم دخترم مامان یکی یدونم دخترم ۱۵ ماهگی
مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی