ان ان برای بچه ی من مضخرف بود بدتر شدـ.. من زینک میزنم و ی کرم بیبی فرست اسمش، اونم خیلی خوبه
روغن وازلین کاندولا بزن
ریکاو بزن روزی سه بار . زینک بزن مدام
من زینک زدم سریع خوب شده
مگاکورت میزنم من هروقت قرمز میشه درحد کم
نساخته بهش منم پماد کالاندولا به دخترم میزنم نمیسازه بهش بدترش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.