شما که چند ماه وقت دارید ایشالله جنگ تموم میشه ماکه شنبه زایمانمونه چی بگیم استرس زایمان و داریم استرس زدن بیمارستان و داریم استرس...🤦♀️🥲
خدا کنه تموم بشه تا زایمانمون😭😭😭😭
توکل ب خدا انشالله ب سلامتی میگذرونیم
مگه تا حالا بیمارستانی زدن؟
سلام عزیزم توکلت به خدا باشه
ومایی که دوهفته دیگه وقت عملمونه چی بگیم همش توفکرم خدا کنه تموم بشه باارامش بریم
نه گلم استرس ندارم درست میشه تا اون موقعه امیدمون مثل تمام وقتا بیچارگیمون به خداست🙃🫀
من میگم خدابزرگه همیشه مراقب منه
🤦🏼♀️من شنبه زایمانمه
خیلی استرس دارم
منم خیلی خیلی استرس دارم
چرا خیلی نگرانم
ایشالله تموم میشه تا اونموقه
توکل به خدا هرچی قسمتمون باشه همون میشه
منم خیلی نگرانم که نتونم تو بیمارستان خودم زایمان کنم🥲
یکی دو هفته دیگه
شما هنوز وقت دارین
شاید چنگ تموم شه
ما چی بگیم😢
ن بابا استرس چی
حالا تا اون موقع خدا بزرگ
ب چیزای خوب فکر کن
به خدا بسپار همه چیزو
سلام عزیزم منم 29 هفتم
چرا منم از همین میترسم
اوه کوتا چند ماه دیگه شاید تموم شد
تا چند ماه دیگه جنگ تموم میشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.