بسپار دست خدا عزیزم نگران نباش🥰
عزیزم نگران نباش خدا یه قدرتی ب آدم میده ک غیر قابل توصیفه من خودم بچه اولم ۳۵ هفته بودم کرونا گرفتم ب حدی بودم سرویس میخاستم برم میبایس مامانم دستم بگیره که نیوفتم ار شانس بدم کیسه آبم پاره سد و بخاطر تب خیلی بالا دکتر منو سزارین نکرد من با درد کرونای وحشتناک طبیعی زایمان کردم
عزیزم چجوری زایمان میکنی طبیعی یا سزارین دکتر من گفته 38هفته عملت میکنم ۱۵.۱۶ اردبیهشت
اخرش دیگه راحته از هیچی نترس فقط روزا برات کش میاد اینش بده
انشاالله بسلامتی زایمان کنی
منم خیلی از این فکرا میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.