۷ پاسخ

کاراتو انجام بده...منم همین فکرو میکردم الان انقدر سنگین شدم حتی به زور شام و ناهار میپزم...سریع ورم میکنم پاهام گزگز میکنه خم و راست شدن برام عذابه...ماه اخر هیچکار نمیتونی بکنی

منکع حتی غذاعم بزور درست میکنم
نه میتونم بشینم
نه میتونم پاشم
نه میتونم بخوابم🙁😂
همشم استرس دارم دردم بگیره شیو نکرده باشم😂🥲 هفته دوبار شیو میکنم انقددددددد سخته

من با اینکه خودمو درگیره کار های خونه کردم ولی بازم هم دیر میگذره هم اینکه نمیتونم زیاد کار کنم زود خسته میشم زود کمر درد میگیرم باز باید دراز بکشم برای همین کارامم خیلی کند پیش میره

سخت سخت سخت😭

بستگی داره برا منی که الان رفتم تو ۴۱ هفته طولانی شده ولی خیلیا همون ۳۸ یا ۳۷ زایمان میکنن تند میگذره سعی کن از اول ماه نهم تحرکت زیاد کنی که طولانی نشه ولی به نظرم کل بارداریم زود گذشت 😊

خواهر ن نشستنی ام ن راه رفتنی ن خوابیدنی😆

ماه آخر سخت ترین ماه بود برام اما انگار زود گذشت ، من ۵ روز بعد از عمل خودمو کشیدم همش فقط ۳ کیلو کم شده بودم

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری