۹ پاسخ

وای شوهر من میگه چه زود گذشتا سه ماه دیگه بچه کنارمونه
همین که میگه زود گذشت من کفری میشم
کجا زود گذشت برام یه روزش قد ساله بخدا زودم نمیگذره

شوهر من تو ۱۵ هفته میگفت نمیشه درش بیاریم با سرنگ بهش غذا بدیم🤣

باهمیم😍

شوهر منم میگه نمیشه زودتر بیاد خیلی دلتنگ شم 😊انگاری قیافه شو دیده 😁دلتنگش شده

والا شوهر من از دوماه پیش داره بمن میگه کاش مرداد بود میخوام صوتشو ببینم

ذوق دارن عزیزم شوهرمنم همش میگه کی این اخراش هم بگذره ودنیابیاد

نه انشاالله که ماهتو کامل میکنی و سر وقت به دنیا بیاد

خدانکنه انشالله سر موقعش میاد ب من گفت بچت زود دنیا میاد تا ۳۴هفته بزور بتونی نگهش داشتی از دیروز کارم شده گریه

ذوق دارن و نمیدونن چی بگن چون بلد نیستن

سوال های مرتبط