۶ پاسخ

از من شله و نداره اغوز

مال منم کمی سفته پریروز فشار دادم آغوز اومد

از من سفته فشار میدم شیر میاد بعدش نمیدونم شیر میاد یا نه یا در حد کمه

منم آغوز داره سینم ولی شله هنوز خیلی سفت نشده

سلام عزیزم
شیر اومدن توی سینه بعد زایمان دقیقه شبیه معجزه است، من تو حاملگی اولم‌ به سینه هام نگاه میکردم میگفتم اینا چطوری میخوان مثلا هفته دیگه شیر داشته باشن ولی همین که زایمان کردم شیر شروع شد و واقعا الهی شکرررر خوب و فراوون بود
برای شما هم همینطوره الان ولی دستش نزن اجازه بده آغوز وقتی بیاد که بچه اونو بخوره نه الکی هدر بره

من تا روز دوم هیچی نداشتم بعد یهو زیاد شد اگه غذای خوب بخوری شیرت زیادترم میشه بعد زایمان خیلی به خودت برس همون ۱۰ روز فقط ن کلا تا موقعی ک شیر میدی

سوال های مرتبط