درد سه سانت در چه حد بود
مامان جوجه چه حسی داری ؟ 🥲
ذوقه بیشتر یا ترس ؟
من تا سه سانت تو خونه درداشو تحمل کردم دقیقا از ساعت ۸ شب شروع شد هر نیم ساعتی ساعت ۱۲ قط شد تا صبح دردای خفیف داشتم بعدش ساعتای ۸ بود فکر کنم دردام بیشتر بیشتر شد هر ده دقیقه شکمم سفت میشد رفتم دکترم گفت سه سانتی برو زایشگاه ۸ بستری شدم ساعت ۱ نیم شب زایمان کردم
اره گلم حس میکنی داری پریود میشی کم کم زیاد زیاد تر میشه دردات غیر قابل تحمل
آره عزیزم.برا منم درد خفیف پریودی بود حتما یه دوش بگیر زود برو بیمارستان مامان قشنگ
زایمانت نزدیک شده تا فردا احتمالا دردات بیشتربشن
اره عزیزم انشاالله بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.