۹ پاسخ

من لیزر کردم راحت اصلا مو ندارم همش میگم خداروشکر که لیزر کردم😀

سخته 😩😩😩😩

با نام و یاد خدا
خیلی راحت
با وسیله ای به نام شوهر✌🏻😂😂
مرتب و تمیز
منکه هیییییچی نمیبینم خودم💔😂

من نمیتونم شکمم افتاده الان نمیتونم بالا ببرم شکممو سفته

حفظی میزدم اگه یذره مونده بود ولش میکردم 😂ولی وقتی که زایمان معاینه بود کلا تمیزش کردم

اصن نمیبینم

از حفظ بزن 😄

اره من یه روز در میون حمومم نمیزارم اصلا جوونه بزنه😂

وای دقیقا 😭😭😭😭خیلی سخته زدنش ...اصلا دستم ب پاهام نمی‌رسه

سوال های مرتبط