۵ پاسخ

زیباست
تبریک

جینگولیات خوشمل شده🤣

مبارکت باشه عزیزم من دو سه ماهه ریمو کردم چون دخترم اصلا نمیزاره پیش هیچکسم نمیمونه
خودمم ناخنکار بودما ولی اصلا نمیزاره خیلی دلم تنگه برا ناخن از سال ۹۲ ریمو نکرده بودم اصلا

مبارکه

گرمز دوشت😍

سوال های مرتبط

مامان آرسام👼🏼 مامان آرسام👼🏼 ۹ ماهگی