۳ پاسخ

ببین اصلا به هیچی فکر نکن بنظرم ذهنتو درگیر کنی بدتره بذار خودش مشخص میشه
ولی این بنظرم لانه گزینیه اما چون میگی روز موعدته بذار چند روز بگذره پریود نشدی بعدا بیبی چک بزن اونم مثلا بعد دو یا سه هفته بزنی بهتره

همه لک لانه کزینی ندارن
صبر کن فردا بیبی بزن

هر از گاهی ی کوچولو زیر دلم تیر میکشه

تصویر

سوال های مرتبط