به نام خدا توی سوپ بجای گوشت یا مرغ
دختر من به شدت بدغذاست،اصلا گوشت و مرغ و ماهی و.... نمیخوره،اما ته چین زعفرانی دوست داره،منم ماهی سرخ میکنم،له میکنم میریزم توی ته چینش
میشورم نمک میزنم بعد میزنم به آرد ماهی خوب که آردی شد سرخ میکنم ما خوزستان اینجور ماهی سرخ میکنیم
حتما با دست تکه تکه اش میکنم وبراش میزارم
دختر من عاشقشه،هربار ميخوام سرخ كنم همون كنار واميسته بهش ميدم تند تند ،طاقت نداره خنك بشه😀از بچگي ك شروع كرد ب غذا بهش دادم با اينكه خودم جز ناهي سفيد لب نميزنم
از شب قبل مزه دار میکنم با زعفران و نمک میزارم یخچال سرخ میکنم
عاشقشه،خیلی دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.