هیچ کاری نکردم
هیچ جایی نمیرم حتی پیش خانوادم امسال نرفتیم فعلا
سفره نچیدم
خرید نکردم
انگار منتظر ی خبر خوبم که دل بدم ب کار ولی نشد که نشد
ما که تاحالا عید سفر نرفتیم
ما قرار بود بریممشهد ک بخاطر وضعیت نرفتیم چون وضع شهر خودمون ارامتره
من از مسافرت عید بدم میاد
ما قصد داریم بریم مشهد اگه خدا بخواد
ما میخایم بریم شمال اونجام خونه داریم
ما میریم شمال
یعنی بودیم الان رسیدیم تهران خونه دوباره شنبه میرم
چرا ؟
قصد دارین برین؟
والا ما از اول جنگ اومدیم شهرستان
جای هم نمیریم نشستم تو خونه
من هنوز خونه تکونی همنکردم
تازه دیروز برگشتم یعنی یه وضعیه خونمون🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.