۵ پاسخ

خب چرا همون زمینو به اسمتون نمیزنه اگه میخواد بهتون بده چرا دیگ وکالت بده الان بده دیگ

کجایی چرا حواب نمیدی

دختر خوبی؟؟؟؟

اگه منظورت بعد صد بیست سال همسرته خدا بهش عمر بده وارث دیگ جز خودتون دخترتون هست میتون وکالت تام بده یا فروشنامه تنظیم کنید که شما این زمینو از همسرتون خریدید

چ کاریه؟ پولشو شما میدی؟
میتونید قولنامه کنید مثلا شما مبلغ 100 میلیون دادی ب شوهرت زمین رو ازش خریدی اینجوری دیگه نمیشه کادو دادن بعدا نمیتونه ازت پس بگیره من همینقدر میدونم

سوال های مرتبط