من جوراب و گیر
همه گفتن بچت پسره
ولی من دخترونه خریدم
و بچم دختره
من یدونه سرهم سایز یک سفید رنگ تدی خریدم با یه جوراب تدی و یدونه عینک خردلی رنگ گرد و یه باکس خریدیم بردیم خونه مادر پدرامون یکی یکی سوپرایزشون کردیم
من هیچی هنوز نخریدم دوستم خریده واسه بچم 😅میگه میدونم پسره رفته لباس پسرونه گرفته
جوراب😂
پافر خریدم برای کوچولو🤭🥹
من مامانم قبل از بارداریم از کربلا یه ست بیمارستانی گرفته بود به همه ی حرم ها متبرک کرده بود😍❤
فعلا هم چیزی نگرفتیم منتظریم هفته ی بعد برم آنومالی جنسیتش مشخص بشه بعد بریم خرید😍😍😍
من یه دست لباس گرفتم
من باردارنیستم ولی یک شلوار با بلوز خریدم
پستونک 💙
لباس طوسی مشهد بردم حرم امام رضا تبرک کردم اسم گذاشتم رضا
من دوتا سرهمی و یه ست حوله نوزادی🥹
کفش و پستونک❤
ی ست ۱۹ تیکه اسپرت خریدم رفتم مالیدم صحن امام رضا انشاللله امام رضا نگهدارش باشه
من از وقتی باردار شدم چیزی نخریدم
ولی قبلش خریدم چندتایی
انشالله بعد عید میرم براش میخرم
تازگیا براش ست کالسکه و کریر خریدم و دیگه هیچی هنوز نخریدم
شنبه صبح اول آزمایش دادم بعدش رفتم بازار ، اینا رو خریدم . ظهرش جواب آمد ۷ ! ولی بی بی چکم هاله داشت. صبر کردم ۴ شنبه باز بی بی چک زدم هاله پر رنگ تر داشت ، رفتم آزمایش ۱۶۸ بود . خونه مامانم اینا بودم همون موقع بهشون گفتم 😍😬 بعدش به همسرم زنگ زدم
جوراب و کفش
یه پستونک
من جوراب
من تیرماه ۱۴۰۴ دوتا بادی خریدم یکی صورتی یکی آبی 😬
تازه فهمیدم هنوز هیچی نگرفتم برااااش
جوراب و بادی روش نوشته بود l love dad😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.