من از این کلیپسی ها دارم مارک یونیک خیلی عالیه غذا رو تو ۴۰ دقیقه له له میکنه
من از این مدل داشتم اصلا راضی نبودم البته یونیک نبود مشابه بود بعد رفتم فلورانس خریدم خیلی عالیه
منم دارم خوبه
من دارم فوق العادس.
منرویال دارم خیلی راضی امسنگ سر دستمه
انقد که راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.