۱۲سال
اول ودوم 9سال
دوم وسوم 7سال
به شدت راضیم
سه سالو هفت ماه بد نیست
من بین بچه اول تا دومم سه سال بود ولی بین دومی تا سومی ۱۵ساله
ده سال،خیلی راضیم.بعضی وقتا میگم اگه شاغل نبودم بچه دومم زودتر به دنیا میومد ولی نگاه که میکنم خیلی راضی ام
۱۰سال اره خیلی راضیم اگه پسرم نباشه تو همه کارام میمونم نگه میداره حموم میرم شام و ناهار میزارم خیلی از کارامو میکنم
از نظر روانشناسی بهترین فاصله سنی بین بچه ی اول و دوم ۳ تا ۵ سال هست
من پسرم دومم که به دنیا اومد پسر اولم ۳ سال و ۲ ماهش بود
سختی داره ولی خیلی شیرینه
لجبازی ، حسودی اصلا نداره پسر من حتی خیلی داداشش رو دوست داره و میتونه کار های شخصی شو خودش انجام بده تا حدودی
چهار سال و نیم خوبه تا حالا که خوب بوده پسر بزرگم داداشش خیلی دوست داره
برای من دقیق ۴ ساله.دو تا دختر دارم.خوبه راضی ام
چهار سال و نیم خداروشکر خوبه فعلا
اختلاف سنی دو تا بچه ی اولم ۱/۵ سال بود
خیلی سخت گذشت اوایل ولی الان که ۹ و ۷ سالن خیلی با هم اوکین و به اصطلاح هم بازین ولی نی نی سوم که الان۷ ماهس با اختلاف ۷ سال خیلی اوکیه و قشنگ لذت میبرم از بودنش.در کل بخوام بهت بگم اختلاف سنی کم خودت داغون میشی ولی به بچه ها خوش میگذره و همیشه همبازی دارن.ولی اختلاف سنی زیاد خودت کمتر اذیت میشی ولی بچه ها شاید نتونن خیلی با هم رفیق بشن
من سه سال
پاره ام🙂
منم بچهدوم دوس دارم امامیترسم
من 4سال بزرگه اذیتم میکنه ولی ب جاش دخترم اذیت نمی کنه دخترم 7ماهه شه
۶ سال و سه ماه.خوبه دخترم خیلی کمکم میکنه ولی من دوست داشتم فاصلشون سه سال باشه که هم بازی باشن اما خب نشد.
ده سال به شدت راضیم
من دخترم سه سال نیمه بود پسرم دنیا اومد خوبه خداروشکر
البته دخترا عاقل تر آروم ترن دخترم حتی تو خیلی کارا کمک میده🥹🤩😍
۱۴ سال
سه سال
ده سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.