۴ پاسخ

من هشتم میرم نیکان سپید سزارین دارم

نیکان سپید عالیه،عالی…من دکترم هم خاتم النبیاء هست هم نیکان سپید…

من توی این هفته رفتم بلوک زایمانشو دیدم

اینجا هیچکی راجب نیکانا نمیدونه من چند ماهه خودمو جر دادم هی میگم کیا نیکان غرب رفتن
کسی جواب نمیده

بزار من شنبه برم بیام از نیکان غرب میگم بت😂😂

سوال های مرتبط