کسی بیمارستان نیکان سپید جدیدا زایمان کرده ؟ هزینش چه قدر شده؟

۶ پاسخ

دوستان دیشب با نیکان اقدسیه تماس گرفتم گفت سزارین با اتاق دو تخته۱۲۰ تومن هست که برای بیمه من فقط تکمیلی م رو میشه استفاده کرد با توجه به فرانشیز قراردادمون

بچه ها من چند روز پیش یعنی سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ از نیکان سپید سوال کردم،گفتن حدود ۸۰_۹۰ تومن بدای اتاق دو تخته و اگه پمپ درد و اتاق خصوصی بخواهیم برای هر کدوم ۴ الی ۵ میلیون اضافه میشه ،من در مورد قیمت فیلمبرداری سوال کردم گفت باید از خود گروه فیلمبرداری بپرسی که رفتم اتاقشون نبودن منم پیگیر نشدم، یه سوال دیگه پرسیدم اینکه من حدود نیمه مرداد زایمانم هست تا اون موقع افزایش قیمت دارید که گفت به احتمال قوی نه ،فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت ندارن،در مورد بیمه خودم خدمات در مانی و تکمیلی کوثر سوال کردم گفتن یکیشو میشه تو بیمارستان به انتخاب خودمون استفاده کنیم و برای اون دیگری نامه بگیریم،گفتش از تکمیلی استفاده کنیم دو هفته بعد برای بیمه پایه بیمارستان نامه میده و اگه از پایه استفاده کنیم بعد باید از تکمیلی نامه بیاری بیمارستان که ۴۰ روز بعد میدن، در مورد ساک بیمارستان و محتویاتش و اتاق وی آی پی هم فراموش کردم سوال بپرسم،الانم میخوام با نیکان اقدسیه تماس بگیرم از اونام سوال بپرسم بهتون خبر میدم😉😘😘

دکتر منم اونجا عمل میکنه..دیروز یکی از خانمایی ک زایمان کرده بود دیدم گفت ۸۵ تومن بیمارستان شد
خود دکترمم گفت ۸۵ تومنه

من ۶ ام زایمان دارم اونجا
چند روز پیش سوال کردم حضوری گفت اسم دکترت چیه؟ بعد قیمت داد!!!
انگار فرق می‌کنه !!!
به من گفت بین ۸۰ تا ۸۵ بدون اتاق خصوصی و پمپ درد و اینا البته ،پایه اش

دکتر شما کیه

من از چند نفر پرسیدم حدود ۱۰۰تا۱۲۰
منم ۱۴ ام زایمانمه

سوال های مرتبط