۶ پاسخ

بچه هروز که نه ولی چند روز یکبار خونه مامان بابای خودت شوهرت ببر تا ببینه بهشون عادت کنه احساس غریبی نکنه

چون بچه زیاد ازخونه بیرون نبردی تومحیط خونه همش خودت وباباش دیده الان بقیه براش غریبه ان میترسه منم دخترم ازعمرش عمه اش باباجونش میترسه جیغ میزنه ولی عاشق دایی هاشه چون هروز بغلش میکنن میان پیشش تا ببینه سریع من ول میکنه میره سمت دایی هاش

سلام شاید کسایی که زیاد نمیبینه رو دیدنی میترسه یواش یواش بهتر میشع بچهای منم داداشم دیدنی گریه میکنن یا یه غریبه رو ببینن میزنن زیر گریه

دختر منم همینه. یه غریبه ببینه شروع میکنه گریه کردن

دختر منم اینجوری بود می‌چسبید بهم مخصوصا ۶ تا ۸ ماهگی ولی الان کمتر شده سنشون بالاتر بره بهتر میشن

درست میشه عزیزم داشتیم تو فامیلامون ک اینجوری باشه

سوال های مرتبط