۱۰ پاسخ

عزیزم یه چیز طبیعی

بچه باید اینجوری باشه عزیزم نشانه توجه و شناخت عاطفیه

اصن اعصابمو ریخت به هم

نمیرمم میگن بیارش عادت کنه غریبی نکنی
میرمم اینجوری

من امروز بردمش جایی خیلی شلوغ بود
چنااان ابرو ریزی کرد با گریه هاش
همه داشتن نگاهمون میکردن
پشیمون شدم که چرا رفتم

نه توجه نکن پسر اول من اینجوری نبود الان پسر دومم اینجوریه بغلش کن احساس امنیت کنه گناه داره

پسر منم همینه

احتمالا دندونش اذیت میکنه ترس هم میتونه باشه
یکم بغلش کن معمولا بچه ها غریبه که میبینن غرببی میکنن

نه فکر نکنم

دقیقا امشب مهمان داشتم تا دید اونا رو فقط گریه میکرد و ساکت نمیشد

سوال های مرتبط