مال من از اول کم بود بعد سه روز زیاد شد
جفت جدا بشه،شیر میاد.
تفاوتش اینه توی سز،دیرتر غذا میده بیمارستان ولی طبیعی بلافاصله بعد از زایمان می تونی بخوری.
این تاثیر میذاره نه سز شدن
نه من از همون لحظه ب اول ک اومدم داخل اتاقم کلی شیر داشتم از سینم میچکید
نه من همونجا تو ریکاوری به بچم شیر دادم
بستگی به بدن خودت داره
نه کلا تاسه روز شیر کمه بعدش یدفعه زیاد وغلیظ تر میشه ربطی به زایمان نداره بزا همه اینجوریه
تو سزارین شیر دورتر میاد
اون یه ذره هم که میاد بچه رو سیر نمیکنه
نه از همون اول شیر داری
من از همون اول شیر داشتم به مرور زیادتر شد، اما بعضیا میگن هرچی هفته ت بالاتر باشه و بچه کاملتر، زودتر شیرت میاد، منم قرار بود زایمان طبیعی کنم 39 هفته و یک روز مجبور شدن سزارین اورژانسی کنن
نه والا من از همون اول شیر داشتم
جفت از بدن که جدا میشه شیر هم میاد ولی به نیاز بچه چند روز اول بچه نیازش خیلی کمه شاید قطره ای حتی
ن همون لحظه بچه مک بزنه شیر میاد
من حتی یه قطره هم نداشتم تا سه چهار روز ،شیر خشک میدادم سر بچه اولم،خیلی حرص خوردم
من شنیدم بچه مک بزنه خودش میاد
فکر نکنم پس تو این سه روز بچه گشنه بمونه☹️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.