من خیلی عرق میکردم ولی لرز هم میکردم گرم و سرد میشدم
من مدام تشنمه
لباس خنک پوشیدم اوکی شدم
اره من همش خیس اب میشم مخصوصا صورتم
بلی🥲🥲
اره همه اش عرق میکنم خیلی گرمم میشه
وای من تا چهلم همش بلیز آستین دار پوشیدم شر شر عرق میریختم.مامانم میگفت گرم نگه دار خودتو ک بعدا این دردا خودشونو نشون میدن ب درد نیفتی.
آره بعد توخواب عرق مبکنم
من چند روز اول خیس عرق شدم الان بهترم
وای ارههه من تا یک ماهگی مردم از گرما آخه مامانمم نمیداشت دربیارم یا لباس خنک بپوشم میگفت خودتو گرم نگهدار 😬 الا ی ده روزی میشه یکم بهتر شدم
منم بودم
بخاطر هورمون هاس بخصوص اگشیر خودتوبدی
منم همینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.