من ۲ماهه زایمان کردم هنوز شکمم بزرگه
سزارین فرق داره تو طبیعی میشه بست و زود برمیگرده و مورد دوم تا آخر عمر زیر شکمت یه تیکه چند سانتی میمونه کلا که ورزشم نمیبره من میخواستم حین سزارین عمل کنم بردارن اونم که ..ترسیدم چون دیابت دارم دیر زخمم خوب بشه عفونت بده
من یک سال.
تا شش ماه هنوز جا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.