میخوام برم موهامو کوتاه کنم بیاید پشیمونم کنید😂

تصویر
۲۶ پاسخ

من از تابستون کوتاه کردم انقدر بهم میاد و انقدر راحت شدم که همش کوتاه میکنم خیلیییی خوبه🤣🤣

من ک تا باسنم بود رفتم کوتاهه کوتاه کردم اینقد حال میده سرت نفس میکشه اینقد سبک میشی

عالیه بخدا اینقد راحتم

چون گفتی پشیمونت کنیم،نه نکن جیز😂😂😂😂😂

نزن زهره با بچه سخته بخدا یسره تو دیت و پاته م‌هات

اگه موهات صافه کوتاه کن،ولی اگه وز و موج داره اصلاااا کوتاه نکن من بشدت پشیمونم😫😫

من کوتاه کردم عالیه خیلی هم بهم میاد

بنظرم بهت میاد
چقدر نازی😍😍

نکنننننننن من عین چی پشیمونم🤐😩

موی کوتاه خیلی خوبه
من کوتاه کردم همسرم بهم میگه نینی 🫢😂

بروووو بابا خیالت تخت بزن پشیمون نمیشی

میشه اگه بباسای دخترتون رو اینترنتی میخرین ادرسشو بگین

برو کوتاه کن

بیبی فیسی

اگ اقات وخودت مو بلند دوست دارین کوتاه نکن چون پشیمون میشی

پشیمونت نمیکنم
چون موهای خودم تا زیر باسنم بود کوتاهش کردم تا زیر گوشم
و اصلا پشیمون نشدم
هم خیلی بهم میاد
هم بهتر بهش رسیدگی میکنم ❤️

اره کوتاه کن من کوتاه کردم😂خیلیم راضیم

ی نظرم خیلی بهت میاد برو کوتاه کن

برو بهت میاد مدل باب بزن🫢

برو کوتاه کن
موی کوتاه زیبایی رو دوچندان میکنه

عهه چه همه راضین فقط من ناراضی بودم🤣چون من کوتاه ک میکنم باید اتو بکشم با بچه نه وقتش هست نه حسش،همش خستم

پشیمون شو🤣الان نشی بعدش قطعا میشی🤣

خوشگلی ،کوتاه هم کنی بهت میاد

نه نکن

منم کوتاه کردم همسرم گفت کوتاه کن

چه بت نمیاد ۳۲ 😐😍یه لحظه قکر کردم ۲۲ باشی

سوال های مرتبط