اره مخصوصا این هفته خیلی ناراحتم همش گریه میکنم 😐
منکه بشدت مودی شدم🤦🏻♀️
اووووووو یه عالمه تا دلت بخواد دلم میگیره
خیلی زیاد
من به خاطر اینکه شوهرم از خستگی بیهوش شده و نتونسته بهم شب بخیر بگه تا نیمه شب انقد گریه کردم تا بیدار شد😂😂
یکبار هم به خاطر کباب گریه کردم چون فکر میکردم تنها غذای خوشمزه جهان کباب هایی هست که برادرم درست میکنه ولی بچش آبله گرفته بود و نمیتونستم برم پیشش😂😂
این در صورتیه که من کلا هیچ وقت گریه نمیکردم حتی سر فوت پدرم هم گریه نکردم...
بارداری واقعا عجیبه
منم😭😭😭
من کلا تو این هفته حالم خوش نیست دوست دارم زودتر زایمان کنم همشم خوابم نیاد شوهرم حرف میزنه میخوام خفه ش کنم کلا اوضاع بدی دارم
من این هفته الکی پاچه میگیرم و گریه مکنم
منم دیشب دلم گرفت گریه کردم
من این اخریا اینطوری شدم استراحتم کارامو ابجیم و مامانم میان انجام میدن
هی قاطی میکنم با همه بدرفتاری میکنم
تا دلت بخواد 😁
بلهه
مودی هم ک شدم بدتررر
من که تا تقی به توقی میخوره گریه میکنم خیلی احساساتی شدم و چند روزه الکی با شوهرم قهر کردم 😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.