شربت برا اسهال چی خوبه؟

۵ پاسخ

کیدی لاکت

هر۸ساعت ۵ قطره خیلی قویه من استفاده کردم

تصویر

شربت نئوزینک کپسول یوموگی بریزتوشیر ایناجلوگیری میکنه

فقط کپسول یوموگی

شربت نمیدونم ولی پودر کیدی لاکت خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی