۷ پاسخ

من ک نداشتم نزدیکی ولی حسابی تا لحظه آخر ورزش کردم

نه من اصن هیچ کار جز پیاده روی نکردم بچم39هفته ب دنیا اومد

بایدی نیس کمک کننده
ورزش و پیاده روی و اینا هم میتونی انجام بدی

نمیگن باید باشه
ولی میگن کمک میکنه منی دهانه رحم نرم میکنه

نه حتما که نباید که داشته باشی من الان چندماهه که نزدیکی ندارم اون بخواد بیاد میاد نگران نباش. فقط پیاده روی داشته باش

باید ورزش و پیاده روی بری

خو چیه ی نزدیکیه دا🤣
انگار میگن قرص تلخ بخور🤦‍♀️🤣

سوال های مرتبط