۱۳ پاسخ

عزیزم خداروشکر رسوندی تا ۲۹ همش نگران بودی. ایشالا ب سلامتی برای منم دعا کن😍

انشالا صحیح و سالم بگیری بغلت نینی رو 🥺🤲🏻 حین عمل مارو هم دعا کن

بسلامتی انشالله عزیزم❤️❤️❤️❤️

انشالله که برات سخت نمیشه بیمارستان خصوصی هم قراره بری صددرصد بهتر از بیمارستانای دولتی میشه لحظه بدنیا اومدن پسرت دعا کن برای همه کسایی که بچه میخوان🥹دعا کن همه بچشون صحیح و سالم بدنیا بیاد

ایشالا به سلامتی زایمان میکنی و نی نیتو بغل میگیری عزیزم . خوش قدم باشه براتون 🤗

ایشالله😍😍

بسلامتی باشه عزیزم ❤️❤️

الهی ک بسلامتی بدنیا بیاریش😍😍😍

انشاالله به سلامتی
برا منم دعا کن یکم شرایطم بد شده لکه بینی شدم احتمال زودرس دارن ؟؟

انشاالله سالم و سلامت بچتو بغل بگیری زایمانتم راحت باشه

انشاالله💕

طبیعی هست ی

بزار پس فردا برو این همه روز صبر کردی

سوال های مرتبط