سلام مامان ها اب دور جنین کم باش باید چی بخوری

۸ پاسخ

هندونه خیلی خوبه
مایعات

دلستر خیلی خوبه

اب.

من روزانه ۵ لیتر اب میخوردم درست شد

هندوانه اب و بستنی اگه قندنداری دلستر

دلستر کلاسیک هر رپز یک بطری بزرگ بخور یک هفته ای میاد بالا

اب .هندونه

مایعات و آب باید زیاد بخوری

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد