۶ پاسخ

عزیزم شما چی گف برای ای دور جنین منم 23هفته 17بود يعني بالاس?؟

مال من ۲۰بود ۲۹هفته نگفتن بالاس

ن عزیزم عالیه زیره ۱۰ کمه بالای ۲۰ زیاد

بهت گفت بالاس؟

۱۶ که خوبه

از ۱۰تا ۲۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🧚🏻‍♀️ مامان دخملی🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلیا مامان نیلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مزمـ👶🏻ــل💙 مامان مزمـ👶🏻ــل💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی