۷ پاسخ

زینک و آهن و مولتی دوای درده🥹😂😅

من از دوماهگی ارنیکا ریزش گرفتم تا الان هنوزم ادامه داره نه شیر میدم نه چیزی هر قرصی هم خوردم کلا کچل شدم

مال منم همینه قرص باید بگیریم اسمش هیرتامین مام

مکمل هات رو میخوری؟؟

همه اینجورین بخاطر شناخت بچه به مادر هست

قرص آهن و زینک بخور

مشکل منم هست

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی