منم اقدام کردم ولی تیرگیش از دورش شروع شده یه رنگ قهوه پر رنگ شده امروز دیدم علائم دیگه هم دارم
منم این ماه اقدام بودم سینه چپم قشنگ دو درجه تیره شده بود و اصلا درد پریود نداشتم بعد با ۳ روز تاخیر پریود شدم . اصلا تو دوره اقدام نمیشه به هیچ علایمی دل خوش کرد.
بلیییی
البته دارو مصرف میکنی ب خاطر اونم هست من اینطوری شده بودم
بلییی
آره خیلییییی
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.