#فرزند پروری
#شیرخشک

تصویر
۵ پاسخ

کاملا حق با توه همینارو تو میکردی واکنش اون ب قیمت تموم شدن جونت بود حالا چ برسه ب ی پس زدن

همین ک زندس باید خدارو شکر کنه

حق داری هر چقدر قهر کرد نرو سمتش میخواد تو رو پشیمون کنه از کارت ولی یه ماه هم طول کشید تا نیومد معذرت خواهی نرو سمتش
وگرنه خیلی بد عادت میشه با خودش میگه هرکارم کنه تهش که باز چیزی نمیشه

کار خوبی کردی خودتو ازش بگیر

مردا خیلی پر رو ان خدایی خیلی وقیحن ولی اگه میخوای زندگیتو حفظ کنی یا یه شانس بهش بدی یه جلسه ی مشاوره ی مشترک برید توی نرم افزار دکتر ساینا مشاورای خوبی هستن دکتر مریم فولادی خوبه بد نیست میخوای پیداش کن باهاش صحبت کن

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۳ سالگی
مامان حنا مامان حنا ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی