۲ پاسخ

منظورم چندساله کامپوزیت کردید

من ۷ سال پیش زدم برنش یادم نیس ولی هنوز عین روز اول، خودمم مراقبت زیاد میکنم،و دندونای زیریش خراب نشده مهمه که وجا بری و اصولی برات بزنه اگه درست نزنه و خودتم مراقب نباشی دندونای خودت پوسیده میشه

سوال های مرتبط