خدا صبرت بده خواهر🫂
یعنی ۲۲سالته؟؟ اوج جوونیت فقط خودت میتونی خودتو نجات بدی تا بزرگ شدن پسرت چندسالته؟؟ دیگه حس و حالی برات میمونه ی حامی پیدا کن یا ی کاری همین الانم اقدام کنی که جداشی سال دیگه به خودت افرین میگی اگه از تموم کتک کاریایی که کرده بود مدرک داشتی راحت میتونستی جدا شی مدرک جمع کن برو پزشک قانونی اخه بسینی تو خونه که پسرت بزرگ بسه که چی بعدش یکی میشه مثل باباش چون اونو میبینه الگوش اونه فردا میری زیر دست پسرت اینده پسرتم در خطره چرا وقتی ن شوهرت ن خانوادش انقد بی فرهنگن بچه دار شدی وقتی خودتم هیچ حامی نداری حالا که سدی وظیفته نجاتش بدی
عزیزم در مرحله اول هر جور شده به استقلال مالی برس،بزار کودکت کمی بزرگ بشه،وقتی از درآمدت مطمئن شدی و از اینکه میتونی تنها بچت رو بزرگ کنی برا طلاق اقدام کن،
نذار بچه دار بشی دیگه..فعلا رو مستقل شدنت تمرکز کن ...پسرتو خیلیییی لایق بار بیار...انشالله ک در آینده احتیاجی ب طلاق نیست و ادم میشه...ولی اگر از الان روی خودتو پسرت کار کنی..لااقل اونموقع با خیال راحت رها میشی...خواهرشوهرم با کار تو یه شرکت ساده ماشالله خونه خرید ماشین خرید کلی طلا داره و هر عکلی ک بخاد رو خودش انجام میده..تازه ۱۵۰میلیون داده بابت عمل شکم
منم ۱۵ سالگی برای فرار از خانواده ازدواج کردم حتی دوسش نداشتم
بعدا پیش اومد که با رفتار خودش این حسم هم از بین رفت
منم مثل خودت میگم وقتی بزرگ بشن بچهها جدا بشم ولی میدونم هیچ جا جام نیس وقتی جایی ندارم پشتوانه ندارم کجا دارم برم
خدا خودش کمکت کنه وراهی جلو پات بزاره
ببين اولا تو خونه فقط ناديدش بگير به عنوان يه غريبه فقط بهش اب و غذا بده و خودت رو فقط با بچت سر گرم كن، دوم اينكه از كاراش و كتكاش حتما مدرك از پزشك قانوني بگير و داشته باش حتمااااااا، سوم اينكه دنبال يه كار براي خودت باش تا بتوني مستقل باشي و اينكه رفتي سر كار تا قبل طلاق همه پولات رو توخونه نيار خرج كن يواشكي پس انداز كن براي اينده، بعدش هم صبر كن تو اين مدت تا بري خونه ي خودت ، تو اين مدت هم پول و مدارك بر عليهش جمع ميكني هم اينكه شايد توي خونه ي خودتون با اين بي محلي هايي كه بهش ميكني معجزه بشه و درست بشه
آبجی تو که کسی نداری، پشتوانه ای هم نداری ....
دوتا راهه یا اون آدم درست بشه اخلاق و رفتارش ، چون خیلی ها جونی بد اخلاقن بعد تابع زن میشن شاید خدا کرد رفتید خونه خودتون از خانوادش جدا شدید بهتر بشه....
یا برو دنبال کار تا مستقل بشی، اگر خواستی جدا بشی از نظر مالی حداقل شغلی تو دستت باشه ...
وگرنه هیچ باید بسوزی و بسازی با این اخلاقش...
فعلا فقط روی کارت تمرکز کن و شروع کن پس انداز کردن تا بچت بزرگ بشه
قرعه شرکت کن پول جمع کن
اصلا هم باهاش بحث نکن بری سرکار سرگرم هم میشی
پاسگاه محلتون پرونده باز کن .هروقت زد برو پزشک قانونی مدرک بگیر ببر بزار توی اون پرونده .بدردت میخوره ..با ی وکیل صحبت کن تا قانونی تر راهنمایی کنه ..
حتما مستقل شو حتما
خیلی سختهههه . حمایت نداری و دستت تو جیب خودت نیس خیلی سخته . نمیدونم چی بگممم . سعی کن از در دوستی وارد بشی ببین اینجوری جواب میده 😞😞
باهاش دهن به دهن نشواصلا،،ایشاالله رفتین خونه جدید شایدزندگیت تغییرکرد،
شوهر من اینجوری بود خودم جرش میدادم
این دفه کتکت زد برو پزشکی قانونی شکایت کن مهریتو بذار اجرا پزشکی قانونی بری درصد اینکه بچتو بهت بدن زیاده چون معلوم میشه سلامت روان نداره تحصیل کرده هم که هستی دنبال کار باش زندگی کن بعد یه مدتم با یه ادم خوب ازدواج مجدد میکنی خودتو نجات بده فقط
صبر کن برو خونه جدید ایشالا اخلاقاش بهتر بشه خیلیارو میشناسم همینطوری بودن ی کم مرده سنش رفته بالاتر ،بچشون بزرگتر شده بهتر شده ،باهاش دعوا نکن ولش کن تو سرت میزنه خدایی نکرده چند سال دیگه سردردو بیماریهای ک ب سر مربوطه میگیری ،خدا ایشالا کمکت کنه عزیزم از ته دل برات گفتم
با زبون نرم خرش کن و برو سر کار و استقلال مالی داشته باش تا ب کمک کسی احتیاج نداشته باشی واسه جدایی مشکل عمده ما زنا توی ایران همینه ک استقلال مالی نداریم
خواهرانه بهم بگید چکار کنم فعلا شرایط طلاق گرفتن ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.