طلاق بگیر راحت شو
متاسفانه منم خیلی سیاست ندارم ولی اجازه نده کسی بتونه تو زندگیت سرک بکشه و دشمن شاد کن نباش صحبت هاتو خوندم که نوشتی با مادر شوهرت یکجا هستین اگه دقت کرده باشی اگه بحثی باشه یا حالا خیانتی همیشه طرف بچشون رو میگیرن و پسرشون رو شیر تر میکنن حتی اگه حق با تو باشه
منم با عمه همسرم تو یک ساختمان زندگی میکنم عمش هم اینقدر فضوله که نگو حتی نگذاشتن من برم جای دیگه خودم تصمیم بگیرم کجا زندگی کنیم و یه جورایی عمش منو و زندگیم رو زیر نظر داره که بره گذارش بده به مادر شوهرم در این حد
چند باری متوجه شدم حتی خونه به نام مادر شوهرم به نام همسرم نکردن با اینکه گفتن خونه برای همسرم خریدن من حتی با خانواده ام زیاد رفت اومد نداریم که بگم مثلا مادرم اینا شام بیان خونمون چون فضول خانم اطلاع میده حتی یه سری مسائل هم پیش اومده به خاطر این خانم نمیشه انجام بدیم و......که بخام بگم خیلی میشه شما هم میبینید همسرتون اخلاقشون چه جوریه صبوری کنید درسته سخته ولی مردا رو هر چی بهشون چیزی نگی بهترن بزار خودشون رو خالی کنن
خب مشکلش چیه ؟ناراحتی اعصاب داره؟
به زبون بگیر مردا زود خر میشن هر چی ناراحت ش میکنه انجام نده
فقط طلاق.
تو ۲۳ سالته ؟
خودتو حرومنکن ....
چ وحشتناک ☹️
مشکلش چیه خب باهاش حرف بزن
تا دادگاه پزشک قانونی پیش رفتم ادم نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.