۷ پاسخ

منم دارم

منم همینم از بارداری اولم مونده روم

من جاییم نیست که درد نکنه
تازگیا دستام خیلی درد میکنه جونم نداره دستام
الان میان میگن لوسن ی سریا😐ولی واقعا من ی کار نبود ک نکنم تو خونه
در ی سس مسخره خیلی سفت شده برام انگار

اگه پای چپته، میتونه بشینی رو مبل، مچ پای چپتو بذاری رو زانوی پای راستت، بعد زانوی چپتو فشار بدی به پایین یکمم خودت خم شی به جلو. اینجوری رگ سیاتیکت کش میاد حس خوبی بهت دست میده.
و اگر سیاتیک راستته، همه ی اینا برعکس

منم از اول بارداری اینجورم،سیاتیکه

منم دقیقان اینحوری میشم

زیاد سرپایی؟
من بیشتر کف پاهام درد می گیره

سوال های مرتبط