۱۰ پاسخ

کم رب بزن

دال عدسی بزنی نارنجی میشه

رب ویکم کم کن هویج وبیشترکن

منکه دوست دارم سوپم قرمز باشه ولی همیشه نارنجی میشه😅🤦‍♀️

ربشو کم بزن

ربشو کم بزنی نارنجی میش

فلفل دلمه بزن پودرگوجه هم بزن

رب و کمتر بزن

سوپ هروقت میلش بکشه نارنجی میشه دلش نخاد سبز یاقرمز میشه😑

رب گوجت سرخ کن رنگش قشنگ میشه

سوال های مرتبط

مامان علی سام مامان علی سام ۶ سالگی