کم رب بزن
دال عدسی بزنی نارنجی میشه
رب ویکم کم کن هویج وبیشترکن
منکه دوست دارم سوپم قرمز باشه ولی همیشه نارنجی میشه😅🤦♀️
ربشو کم بزن
ربشو کم بزنی نارنجی میش
فلفل دلمه بزن پودرگوجه هم بزن
رب و کمتر بزن
سوپ هروقت میلش بکشه نارنجی میشه دلش نخاد سبز یاقرمز میشه😑
رب گوجت سرخ کن رنگش قشنگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.