این آمپول آزاد سازی چی هست برای بعد از اقدامه یا قبل از اقدام؟

۳ پاسخ

آمپول آزاد سازی رو وقتی فولیکول غالب داشته باشی یا قرص تحریک تخمدان خورده باشی دکتر تجویز می‌کنه که فولیکول ها آزاد بشن و تو اقدام میکنی برای بارداری ،
آمپول پروژسترون وقتی از وقت پریودت گذشته باشه و جواب آزمایش بتا منفی بشه میزنی که پریود بشی

قبل اقدام برای اینکه تخمک از تخمدان ازاد بشه

آمپول میزنی بعدش اقدام می‌کنی

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری