عب نداره بده ببین اپتامیل ۱ چربیش بیشتر از ۲ هست
چربی دو هم بیشتر از سه هست وگرنه دیگه بقیه چیزا فک کنم عین همن
یعنی همه داروخونه ها رفتی نیس؟
منم آپتامیل ۳پبدانکردم ببلاک میدم خوشمزه ترهس بوی وانیل میده خواستی امتحان کن
اپتامیل ا خوبه
نان رو امتحان کن
منم اپتامیل گیرم نیومد نان دادم
آپتامیل ۱ بدش نزدیکه مزش به ۳ عزیزم
منم اپتامیل میدم هر چی گیرم اومد
۱پیدا کردیم دارم ۱میدم
اگه نان هم خواستی بدی برعکس گیگوز
معده سفت میکنه یعنی بچه من اینجور علائم داشت
گیگوز خوشمزه هست ولی یکم معده میفته رو کار کردن یعنی من به یچم میدادم وقتی اپتامیل گیرم نمی اومد روزی دو سه بار معدش کار میکرد
پپتی شیر رژیمی هست برای بچه هایی هست که حساسیت به پروتئین گاوی دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.