اره اووو خونه رو میزاره رو سرش انقد اغو مغو میکنه😂
اره میگه دوسه هفتس ابجیم خیلی سربسرش میذاشت میگفت الانم میگه
قلتم والا من چنبار ررفتم کاری کنم دیدم برگشته رو شکمش یا خواب بودم دیدم اینجوری کرده
غلت نمیزنه. آغو هم چند بار فقط زده
نه نمیزنه
صدا زیاد درمیاره از خودش مثلا عَم میگه میترسم اولین کلمه اش عمه باشه😂
اغو نمیگه غلت هم نمیزنه اما خودشو به پهلو میچرخونه بعضی وقتا
آره میگفت علت فعلا زوده عزیزم پسر من یدونه۳ماهگی خودش زد تا الان دیگ نزده فقط با کمک میتونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.