بچه هاتون بخاطر دندون تب کردن ؟تا چند روز

۴ پاسخ

نه ولی بی قراری داره و خیلی نق میزنه

اگ تب زیاده. ویروسه سفیکسم بده

اره سرش داغ میشد تبش در حد ۳۷ اینا

دندون تب نداره نهایت نیم درجه بدن گرم بشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین دلوین مامان رادوین دلوین ۱ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی