۱ پاسخ

من بعد حموم و زدن اسپری ضد حرارت ی نیم چه سشوار روغن ارگان میزنم و بقیه اش سشوار ب ریشه و ساقه بزخلاف ماسک مو ارگان فقط ب ساقه بزن وقتی مو نم داره بعد سشوار کن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما ۲ سالگی
مامان امیرحسین وسپهر مامان امیرحسین وسپهر ۱۰ ماهگی